zaterdag 22 oktober 2016

paars waxinelichtje

Nu de dagen korter worden en de avonden lang en donker, is het gezellig in huis.
En daar horen kaarsjes bij.
Daarom haakte ik dit mooie paarse waxinelichtje.



Omdat ik tevreden ben van het resultaat, heb ik het patroontje uitgeschreven.
Dus voor wie ook zo'n gezellig lichtje in huis wil halen, deze pakketjes zijn vanaf nu ook te koop bij "Linda's Wereld"
Het pakket bevat een bolletje katoen, glazen yoghurtpotje ( hiervoor is het patroon speciaal geschreven) , een paars lintje en bijbehorend knoopje.
Kortom, alles wat je nodig hebt om deze sfeerbrenger zelf te maken.
Het pakket kost 6 euro en kan worden opgehaald bij mij op de markt, bij mij thuis na afspraak of worden verstuurd met de post.
Je kan je bestelling plaatsen via een berichtje op blog, of via mijn FB pagina

Fijn weekend

Geen opmerkingen: