zondag 24 juli 2016

Strepentas met grote oren

Zo fijn dat de zomer nu eindelijk toch begonnen is.
Met deze tropische temperaturen mogen de frisse kleurtjes zeker niet ontbreken.


In catania grande maakte ik deze vrolijke strepentas.
Normaal combineer ik meer kleurtjes van eenzelfde tint.
Maar deze keer mocht het echt wel fris en fleurig zijn.
Tussen de kleurtjes in, heb ik steeds een glitterlijntje gehaakt.
Zo schitterd deze tas nog meer in het zonnetje.


De binnenkant is gevoerd met een lichtblauw katoentje, zo kunnen de kleine spulletjes al zeker niet tussen de steken door  glippen.
De stof heb ik met de hand vastgezet, omdat ik echt geen held ben met de naaimachine.
OK, dit was wel een hele klus, maar ik ben toch blij met het resultaat.


De grote oren in Bamboo maken het geheel af.
Is het geen heerlijk zomerse tas geworden?


Fijn weekend !

Geen opmerkingen: