dinsdag 5 juli 2016

Libelly



Ik ben een grote fan van Esther Emaar. Ze maakt fantastische fantasie-figuurtjes.

Laatst bezocht ik haar pagina House Of Creations en wat had ze weer mooie dingen ontworpen!

Deze Libelly was meteen mijn favoriet, dus maar direct even proberen.


Het is een superleuk projectje waarin je je eigen fantasie volop kan laten gaan.
Door de extra kleine details, krijg je telkens een heel ander resultaat.
Hier heb ik de grote ogen zelf gekleurd met roze glitters.
De lange wimpers zijn met een heel fijne draad vastgezet.
Was me dat een prutswerkje, zeg, maar ik ben best tevreden met het resultaat.
Nog een kraaltje hier en daar als afwerking.



Ik hou wel van zachte pastelkleurtjes in de zomer.
Ze zijn zo fris en fragiel, zeker voor een fantasie figuurtje.
Door de kanten vleugeltjes krijg je een luchtig effect.
Net echte libellen vleugels, vind ik.
Op het hoofd heb ik satijnen bloempjes genaaid met hier en daar glazen pareltjes.
Zo heb je net dauwdruppels op de rozenblaadjes.
Toegegeven, het was niet erg makkelijk, maar het is me uiteindelijk toch gelukt.


Laat deze lieve libelle nu maar genieten van de mooie zomerdagen.

Geen opmerkingen: