woensdag 10 februari 2016

knuffelzachte babydekentjes




In mijn favoriete winkeltje, Wol En Zo  vond ik superzachte wol.
Ik was meteen verkocht.



Deze wol is zo zacht als een wolkje.
Het moet voor een baby zalig zijn om hier in te kunnen liggen.
Tegelijk is hij ook erg licht, net als een pluimpje.



Het groene dekentje is 73 cm op 58 cm.
Ideaal om in een wiegje of kinderwagen te gebruiken.
Het gele dekentje is 73 cm op 73 cm en kan in een park worden gebruikt.
Of ze dienen gewoon als zacht knuffeldekentje.



Deze dekentjes heb ik met grote naald gebreid, zodat het geheel luchtig en soepel wordt.
Net zoals een wolkje, dus.
Het merk is Tendress en bestaat uit 100% polyester.
Handig is dat je de dekentjes kan wassen op 40°C in de machine.
Voor elke dekentje heb ik 4 bollen Tendresse van 50g gebruikt.




1 opmerking:

Simonne's fantasiestudio zei

Hey Linda, je dekentjes en knuffeltjes zien er fatastisch uit hoor, zachter bestaat niet denk ik !
nog een fijne dag.